Загальна інформація

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів, «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем».
Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, коли збережено його гарний вигляд, споживчі властивості, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, збережена упаковка, товарний чек тощо.

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • білизна натільна
та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Додаткова інформація

  • Коли отримуєте замовлення будь ласка оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти (якщо це кур'єрська доставка, самовивіз) і якщо не підходить, відмовитися від отримання.
  • Оригінальні кольори виробів можуть різнитися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.
  • Дотримуватися умов використання товару за призначенням та догляду.

Обмін та повернення товару

  • Можливий протягом 14 днів з моменту отримання вашого замовлення.
  • За умови, що зовнішній вигляд відповідає вимогам наведених вище.
  • Вартість доставки не підлягає поверненню. Відповідальність за поштові витрати щодо повернення/обміну несе покупець.
  • Термін оброблення звернення складає до 5 днів з моменту отримання заявки.
  • Залиши заявку на обмін/повернення, натиснувши на кнопку нижче:
Фото браку, етикетки, чеку, упаковки